Een merk dat al meer dan 40 jaar mensen met elkaar verbindt, heeft heel wat ervaring. Doordat het retaillandschap altijd evolueert, mogen we niet vastroesten in oude gewoontes. Dat is waarom Trademart blijft evolueren. Trademart is moving retail forward. Onze baseline legt in drie woorden duidelijk uit waar we voor staan.
Onze missie is duidelijk: het verbinden van professionals in retail door het creëeren van waarde en dit samen. We streven ernaar om dit te bereiken door onze basiswaarden primordiaal te maken. Daarnaast streven we ernaar om de proximiteit tussen alle belanghebbenden te versterken en op deze manier het belang van menselijke interacties te vergroten.
Customer focus
Luisteren, begrijpen en handelen in het belang van alle stakeholders.
Creative expertise
Retail knowhow en een no-nonsense, innovatief toekomstgerichte denkwijze om huidige en toekomstige uitdagingen efficiënt aan te gaan.
Commitment
Verantwoordelijkheid nemen in de waardeketen van de retail door proactief actie te ondernemen en eigenaarschap te nemen.
Trademart is het grootste omnichannel retailplatform in Europa. We bieden het beste van beide werelden door een fysieke retail ervaring met een uitgebreid productaanbod te combineren met een state of the art digitale markplaats. Zo hebben we een unieke flexibele houding tegenover de vraag- en aanbodzijde van de retailmarkt.